Blog

Fiatalos bőr megőrzése a változókor után

Fiatalos bőr megőrzése a változókor után

2020. október 04. Karaszek Fruzsina

 

Ugyan sokan negatív jelzővel szokták illetni ezt az időszakot, ugyanakkor sok pozitív vetülete is van a női élet csúcspontjának. Úgy tartják, hogy a nők ekkor érik el létezésük tetőfokát és birtokolják mindazt a tudást, amivel az élet mind fizikailag, mind szellemileg teljes lehet.

A változókor bekövetkeztével a bőr kollagéntartalma akár 30%-al is csökkenhet, amely szemmel látható változásokat okozhat az arcon. A bőr elvékonyodhat, érzékenyebbé, szárazabbá válhat, illetve veszíthet korábbi ragyogásából. Lassul a vérkeringés, mely miatt kevesebb tápanyag és oxigén jut el a sejtekhez, illetve nem szabad elfelejtkezzünk a gravitáció okozta hatásról sem, mely következtében megereszkedhet az arc kontúrja.

Milyen legfőbb problémákkal találkozhatunk 50 éves kor felett?

bőrelvékonyodás

rosacea (hajszálerek megjelenése)

bőrszárazság

mélyebb ráncok megjelenése

csökkent izomtónus

hőhullámok

Mit tudunk tenni annak érdekében, hogy bőrünk minél tovább egészséges maradjon?

A napi rendszeres arctisztítás mellett kiemelt figyelmet kell szentelni az éjszakai hidratálásnak, szérumok és különböző maszkok használatának is.

Igyekezzünk olyan krémeket választani, melyek anti- ageing (DHEA, ametiszt, alga kivonat stb.) hatóanyagokat, valamint tápláló vitaminokat (C- vitamin, E-vitamin) tartalmaznak. A krémek mellett nagyon fontos szemkörnyékápolók rendszeres használata is, melynek fontosságáról egy korábbi bejegyzésemben olvashattatok. https://www.kfbeauty.hu/blog/szemkornyekapolas

Lehetőleg havi rendszerességgel látogasson el kozmetikusához, aki az arcmasszázzsal, kényeztető komplex arckezeléssel, illetve elektrokozmetikai gépekkel sokat tehet annak érdekében, hogy bőre egészséges és élettel teli maradjon.

A kezelések mellett a tudatos életmóddal is sokat segíthetünk bőrünk állapotán. Törekedjünk arra, hogy minél több fitoösztrogénben (pl. zab, zeller, petrezselyem) és esszenciális zsírsavakban (pl. napraforgómag, tökmag) gazdag ételeket fogyasszunk.   

Az étkezésen túl a mozgásról sem szabad megfeledkezzünk. A rendszeres sport és az olyan kímélő mozgásformák, mint a séta, kerékpár, úszás, jóga is hozzájárulnak az egészség minél további megőrzéséhez.

Amennyiben Önt is érinti a fent felsorolt problémák egyike, keressen bizalommal és együtt megtaláljuk a legmegfelelőbb kezelési módot!

 

#antiageing #arcápolás #bőrápolás

Aánlott cikkek

Műszempilla tisztítása Műszempilla tisztítása
Mindig hangsúlyozom a vendégeimnek, hogy a műszempillák tisztítása nem kedv kérdése, aztán ha úgy van áttörlöm egy kis vízzel heti egyszer vagy esetleg még ennyit sem. Nem hiába sulykolja minden stylist a vendégének, hogy ha műszempillát szeretne, akkor arra oda is kell figyelni és igenis pár alapvető dolgot be kell tartani.
2020. január 22. tovább
Hidratáció Hidratáció
Ne vedd félvállról a témát, mert későbbiekben bőröd meghálálja a törődést!
2019. október 15. tovább
Mit tehetsz a maszkne ellen? Mit tehetsz a maszkne ellen?
Lassan-lassan már egy éve lesz annak, hogy életünk részévé vált a maszkviselés. Az egészségünket védő „pajzs” alatt viszont bőrünk nem tud rendesen lélegezni, a kifújt levegő miatt bőrünk befülledhet, mely megfelelő környezetet teremthet a baktériumok számára.
2021. január 21. tovább